Candidații pentru alegerile reprezentanților studenților 2017-2018

Anunț!

Următorii studenți vor candida pentru a deveni reprezentanții  Facultății de Filosofie 2017-2018:

Barbu Ioana Cătălinareprezentant de an(anul III licență)

Filip Rossi reprezentant în Consiliul Facultății de Filosofie. (anul III licență)

Ivan Mihail Petrișor  – reprezentant de an, reprezentant în senat, reprezentant în Consiliul Facultății de Filosofie. (doctorat anul II)

Diaconu Alexandru Marian reprezentant în Consiliul Facultății de Filosofie. (anul II licență)

Buta Miruna-Ramonareprezentant de an ( master anul I)

Păun Nelu Daniel – reprezentant în senat, reprezentant în Consiliul Facultății de Filosofie. (anul I master)

Oana Camelia Șerban reprezentant de an, reprezentant în Consiliul Facultății de Filosofie (doctorat anul III)

În data de 14 decembrie 2017 între orele 8:00-20:00 va avea loc primul tur al alegerilor, vă vom aștepta în incinta facultății la standul special de votare.

!!!!!!Mult succes candidaților și vă așteptăm la vot.

Prezentarea candidaților:
(unii candidați au ales să le fie publicată scrisoarea de intenție în loc de o scurtă prezentare)

 

Barbu Ioana-Cătălina, Candidat pentru funcția de reprezentant de an

barbu

Dragi colegi,

Numele meu este Barbu Ioana-Cătălina, sunt studentă în anul III, grupa 357, și candidez pentru funcția de reprezentant de an. Nu am ce să comunic în afară de faptul că vă pot asigura de continuarea activității din anul universitar precedent, respectiv facilitarea comunicării dintre studenți și conducerea facultății, gestionarea diverselor situații, și stabilirea examenelor în perioadele de sesiune. Indiferent de alegere, vă îndemn să participațla la vot pentru a se întruni numărul minim de voturi și a avea un reprezentant de an.

 

Diaconu Alexandru reprezentant în Consiliul Facultății de Filosofie.

img_20170808_200500.jpg

Mă numesc Diaconu Alexandru, iar spre diferență de unii, eu cunosc prea bine că o instituție nu este cu adevărat funcțională până când nu respectă niște reguli stricte care să asigure buna funcționare a tuturor membrilor săi participanți. Din păcate, atât timp cât există oameni fără voce, oameni fără autoritate intr-o instituție, aceste reguli nu vor fi înființate, sau respectate în cazul în care deja există. Eu pot, și doresc să reprezint studenții facultății noaste. Doresc să mă asigur că noi o să putem cere de la instituție ce ni se cuvine, iar că inconveniențele studenților vor dispărea de acum înainte la fel de repede precum apar.

Puterea mea de a schimba această instituție spre binele tuturor stă în mâinile tale. Alege precaut.

Buta Miruna-Ramonareprezentant de an

24956953_1742938122424311_907868228_o

Studenta la SDIERI, master anul I, lucrez la o companie de contabilitate si salarizare si incerc sa imbin cat mai usor scoala cu obligatiile unui om inca in curs de maturizare. Sunt dispusa sa ii reprezint cu drag din nou pe colegii mei. Munca de reprezentant de an este, pentru mine, o sarcina care nu implica doar reprezentarea colegilor mei efectiva, ci si suportul pe care pot sa il ofer in comunicarea cu profesorii sau in activitatea lor propriu zisa de studenti ai facultatii.

Ivan Mihail Petrișor  – reprezentant de an,  reprezentant în senat, reprezentant în Consiliul Facultății de Filosofie.

petrisor

Salut, sunt Petrişor şi mă plictisesc textele de genul ăsta. Facultatea merge prost în atât de multe feluri încât ar fi ridicol să stau să le enumăr. La noi lipsesc şi opţionalele şi hârtia igienică, de exemplu. Faza e că studenţii pot schimba unele chestii prin reprezentanţii lor în Consiliul Facultăţii şi Senatul Universităţii. Pentru asta, trebuie ca reprezentanţii ăia să aibă curajul de a spune lucrurilor pe nume. Ca idee, aici n-am voie să fac anticampanie, deci nu pot să arăt cu degetul spre nimeni. Dar votează-mă şi o să fac un scandal cum n-ai mai văzut în facultate. Poate n-ai încredere într-un textuleţ de-ăsta, sau n-ai încredere nici în mine, orice ţi-aş spune: atunci întreabă oameni prin facultate despre mine, o să-ţi spună ei.

 

Filip Rossi  – reprezentant  în  Consiliul  Facultății  de  Filosofie.

rossi

Salutări! Sunt  Filip  și candidez  la  Consiliu. Votează-mă  și o  să   fac   tot   ce   se   poate   și   nu   se poate   ca   să   fie   mai   bine   în   facultate.  Dacă  ești  nou   aici  și  ți  se  pare  că  totul  e  super bine, greșești. O să   vezi   că  nu  e.  Întreabă-ți   colegii   ce   e   rău  și  o  să  ai   mult   de   ascultat.   Întreabă-i și  de   mine  (dacă   mă   cunosc)  ca   să  afli  că   sunt   pus  pe  treabă   (și   foarte   enervat  de   tot   ce  e rău).

Nu o să  stau   să   scriu   în   prezentare   ce   e   rău,   dar   caută-mă   într-o   pauză   sau   pe   mail (filip.rossi@gmail.com )  dacă   vrei   să   știi.   Sau   dacă   vrei   să   întrebi   ce   vreau   să   fac.   Sau   dacă  vrei   să   ieșim   la   o  cafea  î n   Filos.  Dacă   mă   cunoști,   știu   că   deja   te-ai   hotărât   să   mă   votezi.   Mersi! Cel   mai   important:  mergi   la   vot!   Ca   să   se   miște   ceva   trebuie   să   vrem   mai   mulți   asta.

Păun Nelu Daniel  –  reprezentant în senat, reprezentant în Consiliul Facultății de Filosofie.

15589610_1728307580821183_298525208143993201_n

Prin Prezenta scrisoare de intentie imi exprim in mod oficial disponibilitatea de a indeplinii indatoririle aferente functiei de student reprezentant in consiliul facultatii si in senatul universitatii cu utilizarea integrala a abilitatilor mele.

Mandatul precedent imi ofera experienta.

Rezultatele imi probeaza implicarea.
Exemple:
-prelungirea perioadei de depunere a dosarelor pentru taberele studentesti in anul universitar precedent,
-indentificarea si diseminarea a multiple oportunitati de activitati extracuriculare catre studenti (postarile se pot gasi pe grupurile de an existente in anul universitar precedent)
-cresterea vizibilitatii institutionale a facultatii de Filosofie in societatea civila si mediul privat prin reprezentarea formala si informala a acesteia la multiple evenimente.

 

Oana Camelia Șerban reprezentant de an, reprezentant în Consiliul Facultății de Filosofie (doctorat anul III)

FB_IMG_1512724562281

Subsemnata, Oana Șerban, doctorand în cadrul Facultății de Filosofie, Universitatea din București, înscrisă în anul III, vă adresez prezenta scrisoare pentru a vă aduce la cunoștință intenția de a candida pentru funcția de Student Consilier (reprezentant în cadrul consiliului profesoral), în urma anunțului publicat de Asociația Philos – Asociația Studenților în Filosofie, în data de 1 noiembrie 2017, retras şi republicat în formă finală la data de 27 noiembrie 2017.

Consider că experiența acumulată în diferite contexte organizaționale, de-a lungul anilor de activitate academică (2010-2016), susține în mod viabil prezenta candidatură pentru acțiunile de reprezentare, vitale atât pentru buna organizare a studenților facultății noastre cât și pentru concretizarea obiectivelor educaționale situate în spațiul de convergență dintre interesele comunității studențești, masterale, doctorale, și perspectivele instituționale ale Facultății de Filosofie.

În acest sens, menționez faptul că rezultatele activității de student consilier pot fi evaluate, prin prisma experienței de până acum, pe două paliere: atât în plan individual, cât și la nivelul colectivității, urmărind consecințele proiectelor pe care le-am coordonat și efectuat alături de participanții la comunitatea academică filosofică.

În primă instanță, precizez că am susținut un rol informativ, îndeplinind obligația studentului consilier de a informa și consulta studenții diferitelor cicluri de învățământ (atât prin mijloace formale cât și informale) în privința problemelor legate de parcursul didactic, de programele extra-curriculare și de oportunitățile de a derula proiecte de cercetare deopotrivă naționale și internaționale. Acest tip de experiență consolidează suportul unui dialog susținut cu participanții la comunitatea studențească în genere, fundamentând un dialog destinat managementului orientat spre rezultate academice, pornind de la obiectivele asumate ale politicii educaționale specifice instituției-gazdă. Astfel, se configurează cadrul în care am derulat activități de consiliere de-a lungul timpului, atât la nivel formal, cât și non-formal. Pe de o parte, există o strânsă legătură cu toți studenții-doctoranzi ai instituției noastre, prin acțiunile de evaluare a activității științifice lunare, semestriale și anuale, prin discutarea tuturor resurselor și cadrelor birocratice de îndeplinire a sarcinilor studentului doctorand, precum și a desfășurării demersurilor necesare în vederea susținerii tezei. În această privință, consider că la nivelul consiliului profesoral al Facultății de Filosofie, exprimarea unor puncte de vedere și perspective ale membrilor Școlii Doctorale pot susține luarea unor decizii privind managementul calității, evoluția culturii organizaționale sau

evaluarea diferitelor structuri instituționale (comisii, centre de cercetare etc.) Pe de altă parte, interacțiunea zilnică, susținută și continuă cu studenții de la diferiți ani de studii, prilejuită și de activitățile didactice, dar și de implicarea voluntară, individuală, mi-a îngăduit o cunoaștere nemijlocită a nevoilor și așteptărilor comunității studențești, nu doar în plan educațional, dar și extracurricular. Consider că dialogul nostru s-a fondat pe un parteneriat deschis și echitabil, pe valori morale solide care au dat onestitatea și respectul mutual al interacțiunilor noastre. De aceea, cel mai important feedback care susține această candidatură este cel al studenților, care cunosc îndeaproape sprijinul acordat lor în varii contexte instituționale și în afara lor, dar și promptitudinea, deschiderea sau entuziasmul cu care am răspuns unor solicitări concrete.

În plan secundar, consider că am luat cunoștință de canoanele și exigențele diferitelor probleme survenite la nivelul membrilor comunității studențești de la toate liniile de studii, urmărind soluționarea acestora în manieră constantă și susținută, prin prisma proiectelor coordonate sau dezvoltate și prin contribuții personale, în dimensiunea: 1. publicațiilor științifice (reviste academice – The Annals of the University of Bucharest, Philosophy Series, acum indexată în patru baze de date internaţionale în urma demersurilor colectivului editorial, IJAPHC-The International Journal for Aesthetics and Philosophy of Culture); 2. volumelor publicate ca urmare a unor conferințe naționale sau internaționale – ex. Octavio Paz: Culture and Modernity, Culture and Religion in the Balkans, Philosophical Approaches; Hermeneutica ideii de filosofie românească (a se consulta, în această privință, lista de lucrări științifice atașată CV-ului personal, în care se regăsesc volume editate sub egida Facultății de Filosofie, la care și-au adus contribuția studenți, masteranzi, doctoranzi și cercetători), 3. conferințelor derulate sub egida unor centre de cercetare (Conferințele CCIIF, de anul trecut cuprinzând și un format dedicate studenților ca tineri cercetători; Conferinţa anuală a Şcolii Doctorale); 4. programelor de practică (desfășurate prin CCIIF-Centrul de cercetare al istoriei ideilor filosofice), 5. organizării unor conferințe naționale și internaționale (ex. Conferința Internațională 2400 Aristotle; Conferința Internațională ISCH-Time and Culture; Conferința Internațională La personne humaine est-elle un être de nature ou un être de culture?; Conferința Națională Hermeneutica ideii de filosofie românească, Conferința națională de estetică și filosofia artei etc.); 6. reprezentării studenților, masteranzilor și doctoranzilor în comisii adiacente ale structurii organizaționale a instituției cadru (Comisia de Cazare; Comisia de Acordare a Taberelor Studenţeşti; Comisia pentru Asigurarea Calității; Departamentul pentru Managementul Calității, Universitatea din București; Comisia de Alocare a Burselor Universității din București în cadrul Facultății de Filosofie, Universitatea din București).

Aceste criterii atestă nu doar buna cunoaștere a principalelor repere la care candidatul pentru o astfel de funcție trebuie să se raporteze constant, dar și disponibilitatea, apetența pentru acțiuni de tipul voluntariatului și abilitățile de comunicare absolut necesare pentru a media dialogul dintre cele două
dimensiuni esențiale ale actului educațional – comunitatea studențească și colectivul didactic. Nu în ultimul rând, consider că interacțiunile constante și colaborările realizate cu studenții comunității filosofice constituie un nucleu important al consilierii, proiectând, la un nivel anticipativ, evenimente prin care pot susține nu doar acțiuni care țin de ritualuri de inițiere academică (de pildă acțiuni aniversare, lansări de carte) dar și acțiuni prin care laolaltă putem fixa un cadru de dezbatere publică și științifică a unor subiecte importante din zona de interes față de conținuturile filosofice și de cercetare (conferințe studențești; crearea unor oportunități de publicare a unor materiale individuale ale colegilor, concretizate printr-o experiență personală în acest areal, consemnată în cadrul CV-ului anexat: crearea unor posibilități de colaborare academică națională sau internațională între colegii care fac parte din comunitatea academică reprezentată și instituțiile cu care am încheiat diferite proiecte).

Ultimele eforturi în acest sens consider că manifestă importanță semnificativă pentru a exemplifica maniera în care am înțeles că acțiunile de consiliere trebuie să comporte atât o componentă academică, dar și o componentă informală – din această pricină, am încrederea că majoritatea colegilor cu care am lucrat au descoperit nu doar puntea de comunicare pe care am încercat să o sudez colegial și moral; disponibilitatea de a ajuta, pe cât posibil, procesul de soluționare a problemelor lor; dar și formula educațională în care am preferat să desfășor acțiunile de consiliere, căutând ca fiecare dintre aceștia să poate găsi, de-a lungul mandatului meu, un proiect realizat care să contribuie la formarea lor academică și intelectuală, pregătindu-i pentru alte activități studențești, masterale sau poate chiar doctorale.

O ultimă mențiune consider că este necesară în vederea clarificării motivației care susține această candidatură: cred că este cu adevărat necesar ca potențialii candidați să înțeleagă că reprezentarea este o misiune a cărei responsabilitate se manifestă față de cei care fac parte din comunitatea studențească, indiferent de ciclul de studii (licență, master, doctorat) și că primul gest de onestitate față de aceștia este acela de a lua parte la o competiție, colegială, onestă și transparentă între cei care doresc să își asume o asemenea misiune. Cu alte cuvinte, condițiile organizării acestei sesiuni de alegeri sunt grăitoare pentru îndeplinirea celor trei caracteristici ale acestui concurs, mai sus-numite, și sper ca motivația din spatele fiecărei candidaturi depuse să fie evaluată în lumina acestui considerent.

În consecință, consider că aceste elemente sunt suficiente pentru expunerea și justificarea aptitudinilor necesare în organizarea activităților curriculare și extracurriculare la nivelul instituțiilor menționate, realizate sub egida unui demers de consiliere.

Cu aleasă considerație,
Drd. Oana Șerban

 

 

 

 

Anunțuri
Postat in Studenti Reprezentanti

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s

Arhiva postărilor
Logo-ul Asociației Studențești Philos
Logo Asociația Studenților din Universitatea București
Logo Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România

European Student's Union

%d blogeri au apreciat asta: