2014-2015

Principalele acţiuni derulate în perioada 2014-2015 sunt:

 Alegerea studenţilor reprezentanţi
Am organizat alegerile la nivel de facultate atât a studenţilor reprezentanţi pentru fiecare an de studiu (licenţa şi master), cât şi a studenţilor reprezentanţi în consiliul facultăţii şi în senatul Universităţii din Bucureşti.

 Balul Bobocilor
În cadrul acestui proiect am organizat o petrecere dedicată studenţilor din anul I, cărora le-am pregătit o serie întreagă de activităţi şi probe de concurs.

Târgul Educaţiei
Am găzduit şedinţele de pregătire a voluntarilor şi am contribuit cu idei privitoare la promovarea evenimentului. Împreună cu reprezentanţii Facultăţii de Filosofie, am prezentat elevilor programul de studii la nivel de licenţă şi master şi metodologia de admitere în anul universitar curent; De asemenea, am tratat amănunţit toate întrebările şi curiozităţile legate de facultate pe care ni le-au adresat elevii.

Filosofia pe picior de cunoaştere
Prin acest proiect am organizat un schimb de experienţă între Facultatea de Filosofie a Universităţii din Bucureşti şi Facultatea de Filosofie și Științe Social-Politice a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Proiectul a urmărit crearea unei imagini de ansamblu pentru studenţii interesaţi cu privire la modul de predare și cercetare din alte facultăți cu același profil. Am pregătit în acest sens o mulțime de activități pentru studenţii sosiţi de la Iaşi, activităţi atât educative, cât și culturale și sociale.

Focus on Film
Împreună cu Visual Culture am realizat un eveniment dedicat celor pasionaţi de domeniul artei cinematografice. Au avut loc în acest sens proiecţii de film, ateliere, discuţii cu artişti, prezentări tematice despre cinematografie şi lumea din spatele ei, dar şi o expoziţie de fotografie.

Curs de prim ajutor
Am organizat în colaborare cu Asociaţiei Salvatorilor Voluntari în Situaţii de Urgenţă un curs de prim ajutor de bază, drept răspuns la acutizarea nevoii studenţilor a unor astfel de cunoştinte în urma tragediei de la Colectiv.

Postat in Proiecte Philos

Lasă un răspuns

Arhiva postărilor
Logo-ul Asociației Studențești Philos
Logo Asociația Studenților din Universitatea București
Logo Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România

European Student's Union

