„Butterfly Effect” – un program de internship marca PepsiCo

Butterfly-Internship-300x212.jpg 

PepsiCo derulează pentru al treilea an consecutiv programul de internship „Butterfly Effect”, un program 100% local, ce îşi propune selectarea de tineri talentaţi, urmată de dezvoltarea, filtrarea și recrutarea acestora.

În cele două ediţii anterioare, 30 de tineri au beneficiat de cursuri, iar 8 dintre aceştia au rămas ca angajați permanenţi în companie, în diverse departamente. Tinerii interesați pot aplica pentru unul dintre cele 15 locuri disponibile anul acesta până la data de 24 aprilie 2012. Programul se va desfășura în perioada mai – septembrie 2012.
„Butterfly Effect” a fost creat ca o competiție între participanţi, oferind acestora posibiltatea de a câştiga noi cunoştinţe şi abilităţi.

Programul include 3 etape:

  1. BIG (Business Institute for future Graduates) – etapă ce se va desfășura la sediul din București, pe teren și în fabricile PepsiCo. În această perioadă o echipă internă va organiza traininguri și workshop-uri funcționale și va selecta, în același timp, cei mai potriviți participanți.
  2. BOOST (Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent) – un program plătit de internship pe durata verii, destinat participanților ce au fost selectați în prima etapă.
  3. BORN (Building On Boarding for the Recruited Newcomers) – o perioadă de o lună în care participanții se vor familiariza cu compania PepsiCo. Ulterior candidaţii au şansa de a fi angajați permanent.

Candidatul ideal trebuie să fie student în anul doi sau trei, indiferent de facultate, să aibă atitudine de leadership, spirit inovator, să fie orientat spre rezultate, cu abilităţi analitice dezvoltate, să fie etic, flexibil şi să aibă abilităţi de networking. De asemenea, candidaţii trebuie să cunoască foarte bine limba engleză.

Pentru a aplica, tinerii interesaţi trebuie să acceseze http://www.PepsiCoJobs.ro, să încarce CV-ul, să construiască un eseu de mai puţin de 1000 de cuvinte pe o temă dată şi să completeze un chestionar online.

Denumirea de „Butterfly Effect” provine de la teoria cu același nume, care susține faptul că forța generată de bătaia unei aripi de fluture se poate amplifica în timp și chiar influența vremea la mii de kilometri distanță. Tot astfel, punctul de start al unei cariere poate influența în timp întregul parcurs profesional.

Anunțuri
Postat in Social

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Arhiva postărilor
Logo-ul Asociației Studențești Philos
Logo Asociația Studenților din Universitatea București
Logo Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România

European Student's Union

%d blogeri au apreciat asta: