Creativity Blueprints 4 – De ce creativitatea în publicitate poate fi dificilă?

Ești interesat de domeniul publicității la fel de mult ca de prăjiturile bunicii. Ai idei nebune și nu îți este frică să le pui în aplicare. Deja te imaginezi Art Director sau Copywriter. Foarte bine. Acum pășește mai departe și fă cunoștință cu partea mai puțin colorată și amuzantă a unui departament de creație.
Aplică până pe 27 martie la Creativity Blueprints 4 – singura școală gratuită care îți prezintă latura creativă a publicității, dar îți arată și de ce creativitatea în publicitate poate fi dificilă. Mai exact, afli cam tot ce nu ți s-a spus până acum. Ce piedici întâmpină creativii din domeniu în munca lor zilnică, ce nemulțumiri au ei, ce se află în spatele aparențelor din advertising. Între 4 și 12 aprilie, la Orange Concept Store.
Află mai multe pe site-ul www.creativityblueprints.ro.


Anunțuri
Postat in Social

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Arhiva postărilor
Logo Asociația studențească Philos

Logo-ul Asociației studențești Philos

Logo Asociația Studenților din Universitatea București
Logo Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România

European Student's Union

%d blogeri au apreciat asta: